Darmowa dostawa już od 1 sztuki

Regulamin

Wersja Regulaminu obowiązująca od 1 lipca 2023 roku.
1. Postanowienia wstępne.
1. Usługodawcą, a jednocześnie Sprzedawcą w Sklepie internetowym w domenie https://www.swissmiss.pl jest: SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Kapitał zakładowy 30 000,00 zł, Adres: ul. Droga Dębińska 5/3, 61-555 Poznań, Polska, NIP: 7831881923, REGON: 525484900, KRS: 0001040104, Kontakt: info@swissmiss.pl
2. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, ale jest konieczna do utworzenia Konta i/lub zawarcia Umowy i złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż i przedsprzedaż suplementów diety, które w świetle przepisów prawa, w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2006 nr 171, poz. 1225 ze zm.), nie stanowią produktu leczniczego, a środki spożywcze w formie: płynów, kapsułek, drażetek, tabletek, saszetek z proszkiem i w innych podobnych postaciach. Ich celem jest wyłącznie uzupełnienie diety Klienta o składniki mineralne, witaminy lub inne substancje wykazujące efekt odżywczy lub inny fizjologiczny. Suplementy diety sprzedawane przez Sprzedawcę nie stanowią zastępstwa dla produktów leczniczych przepisanych Klientowi przez lekarza. Sprzedawca umożliwia Klientowi nabycie za pośrednictwem Sklepu Internetowego Konsultacji żywieniowej świadczonej przez spółkę SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu.
4. Definicje:
a) Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
b) Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w domenie sklepu internetowego swissmiss.pl umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
c) Klient – to Strona umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedawcą, w tym: Konsument, przedsiębiorca, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą lub która korzysta lub zamierza korzystać z Usługi Elektronicznej.
d) Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przez Konsumentów na potrzeby niniejszego Regulaminu rozumie się także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
e) Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://www.swissmiss.pl.
f) Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma lub Konsultacja Żywieniowa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
g) Czas realizacji Zamówienia – liczba dni roboczych, w których Sprzedawca skompletuje Zamówienie złożone przez Klienta, powierzy zamówiony Produkt przewoźnikowi oraz dostarczy zamówiony Produkt za pośrednictwem przewoźnika do miejsca wskazanego przez Klienta w Formularzu Zamówienia. W przypadku Konsultacji Żywieniowej, Klient sam wybiera datę i termin realizacji Konsultacji Żywieniowej.
h) Produkt w przedsprzedaży – prezentowany w Sklepie internetowym Produkt oznaczony w Sklepie internetowym jako „przedsprzedaż” (etykietka przy prezentacji Produktu), możliwy do zarezerwowania zgodnie z Regulaminem Przedsprzedaży, który nie został jeszcze wytworzony lub nie jest dostępny w Sklepie internetowym, dostawa Produktu przedsprzedażowego odbywa się w czasie wskazanym przy prezentacji Produktu przedsprzedażowego.
i) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy w zakresie wskazanym w Formularzu Zamówienia (sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktu, miejsce dostarczenia Produktu oraz dane Klienta).
j) Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. dnia 10 maja 2018 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.).
k) Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
l) Sprzedawca – SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Kapitał zakładowy 30 000,00 zł, ul. Droga Dębińska 5/3, 61-555 Poznań, Polska, NIP 7831881923, REGON: 525484900, KRS 0001040104.
m) Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
n) Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
o) Przedsprzedaż – prezentowanie przez Sklep internetowy treści stanowiące zaproszenie do składania ofert przez Klientów i odnoszące się do Produktów będących w trakcie produkcji lub których produkcja jest planowana, umożliwiające złożenie zamówienia produktu przed jego premierą w cenie specjalnej zgodnie z odrębnym Regulaminem Przedsprzedaży.
p) Umowa – umowa dotycząca sprzedaży Produktu zawierana w języku polskim, pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą.
q) Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Klientowi agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Klient może dowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego lub usuwanie z niego Produktów.
r) Promocja – ściśle określony w czasie rabat na wybrane Produkty, będące w ofercie Sprzedawcy i mogące być przedmiotem Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
s) Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód, przekazany Klientowi na jego żądanie potwierdzający sprzedaż Produktu.
t) Newsletter – usługa świadczona drogą elektronicznie, którą Klient może zamówić/zasubskrybować – poprzez Stronę internetową – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści elektronicznych zawierających informacje o Sprzedawcy, Produktach, usługach świadczonych przez podmioty powiązane ze Sprzedawcą, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
u) Konto – Usługa Elektroniczna, w ramach której Sprzedawca umożliwia Klientowi założenia Konta oznaczonego indywidualną nazwą (loginem) i hasłem, którego założenie wymaga wypełnienia przez Klienta Formularza, w ramach Konta możliwe jest gromadzenie informacji o Zamówieniach składanych za jego pośrednictwem, edycja danych Klienta, udzielonych zgód marketingowych i wgląd do historii Zamówień.
v) Opinia – dodana przez Klienta treść, w odpowiedzi na prośbę Sprzedawcy o wyrażenie opinii o Produkcie, po dokonaniu zakupu Produktu.
5. Korzystanie ze Sklepu internetowego wymaga, aby urządzenia końcowe i system komunikacji używany przez Klienta spełniały wymagania następujące minimalne wymagania techniczne:
a) posiadanie komputera lub innego urządzenia z dostępem do sieci Internet;
b) posiadanie wybranej przeglądarki internetowej w zaproponowanej wersji lub nowszej z włączoną obsługą Java Script, plików cookie oraz technologii Local Storage: Google Chrome 61, Mozilla Firefox 60, Microsoft Edge 16, Opera 48;
c) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e mail);
6. Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet – w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych w Formularzu Zamówienia poprzez stosowanie protokołu SSL (Secure Socket Layer).
7. Klient korzystający ze Sklepu internetowego jest zobowiązany do:
a) korzystania z Usług Elektronicznych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu;
b) niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym;
c) korzystania z Usług Elektronicznych w sposób niezakłócający ich funkcjonowania;
d) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie Internetowym i Newsletterze jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
8. Sprzedawca zapewnia ochronę przesyłanych treści cyfrowych i danych poprzez stosowanie środków technicznych i organizacyjnych, w celu ich zabezpieczenia przed ich pozyskaniem przez osoby nieupoważnione (np. szyfrowanie SSL, hasła dostępu, programy antywirusowe). Jednakże Sprzedawca wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną niesie zagrożenie przedostania się do systemu teleinformatycznego i urządzenia Klienta szkodliwego oprogramowania lub nieuprawnionego uzyskania dostępu do danych Klienta przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania niniejszych zagrożeń, Klient jest obowiązany stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne, takie jak np. korzystanie z aktualnych wersji oprogramowania, stosowanie silnych i unikalnych haseł, stosowanie oprogramowania antywirusowego.
9. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu zawarcia Umowy.
10. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta, będącego jednocześnie Konsumentem, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
11. Wszystkie zdjęcia Produktów oraz pozostałe materiały (w tym teksty, grafiki, logotypy) zamieszczone w Sklepie internetowym, Formularzu Zamówienia, Newsletterze są własnością Sprzedawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą osób trzecich, posiadających do nich prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej. Zabronione jest kopiowanie zdjęć i innych materiałów graficznych oraz stosowanie przedruku tekstów zamieszczonych w Sklepie internetowym, Formularzu Zamówienia, Newsletterze w tym ich udostępnianie w Internecie bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, posiadającej do nich prawa.
12. Zabrania się pobierania zdjęć ze strony Sklepu internetowego, Newsletterów oraz wykorzystywania ich do celów marketingowych oraz handlowych. Wykorzystanie wymienionych powyżej materiałów bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub innej osoby trzeciej, której przysługują prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej jest niezgodne z prawem i może stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego oraz karnego przeciwko dopuszczającym się tego procederu.
2. Usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Usługi świadczone przez SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, za pośrednictwem naszego Sklepu internetowego obejmują:
a) Prezentację naszych Produktów;
b) Umożliwienie zawarcia Umowy sprzedaży poprzez Formularz Zamówienia;
c) Potwierdzenie chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres e-mail.
d) Subskrypcję Newslettera;
e) Możliwość wyrażenia Opinii.
2. Aby korzystać z konta, prosimy o:
a) Wypełnienie Formularza rejestracyjnego, podając niezbędne dane osobowe;
b) Kliknięcie przycisku „Załóż konto”;
c) Potwierdzenie chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres e-mail.
3. W Formularzu Rejestracji konieczne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz hasło.
4. Usługa Konto jest udostępniana bezpłatnie przez czas nieokreślony. Masz możliwość w każdej chwili usunięcia Konta, bez konieczności podawania przyczyny. Możesz to zrobić poprzez wysłanie stosownego żądania pisemnie lub elektronicznie na adres info@swissmiss.pl lub skorzystanie z opcji usuń konto dostępnej w Koncie. Prosimy jednak pamiętać, że usunięcie Konta nie wpływa na zgody marketingowe, które mogą nadal być przesyłane drogą e-mail lub SMS/MMS/telefonicznie.
5. Korzystając z Usługi Konta, zalecamy przestrzeganie następujących zasad bezpieczeństwa:
a) Należy zachować ostrożność w stosunku do hasła, nie udostępniać go osobom trzecim. Hasło powinno być trudne do odgadnięcia i zawierać co najmniej jedną dużą literę, jedną małą literę oraz co najmniej jedną cyfrę lub znak specjalny. Minimalna długość hasła to 8 znaków.
b) W żadnym przypadku nie udostępniaj hasła innym osobom.
c) Jeśli podejrzewasz, że hasło mogło wyciec do osób trzecich, natychmiast zmień je i poinformuj nas o tym fakcie.
d) W przypadku utraty hasła wykonaj procedurę zmiany hasła. Zmianę hasła można dokonać wyłącznie na wniosek właściciela Konta po potwierdzeniu jego tożsamości.
e) Upewnij się, że nikt obcy nie ma dostępu do Twojego Konta, szczególnie gdy oddalasz się od urządzenia, na którym jesteś zalogowany.
f) Korzystaj wyłącznie zabezpieczonych urządzeń i komputerów przed złośliwym oprogramowaniem oraz atakami z zewnątrz.
6. Jeśli chcesz korzystać z naszego Newslettera, możesz:
a) Podać swój adres e-mail, na który będziemy wysyłać wiadomości elektroniczne – Newsletter;
b) Kliknąć przycisk „Zapisz się” na stronie Sklepu Internetowego.
7. Newsletter można również zasubskrybować podczas zakładania Konta. Usługa Newsletter jest dostępna bezpłatnie przez czas nieokreślony. Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z Newslettera, możesz to zrobić w każdej chwili, klikając w link do wypisu w każdej wysłanej wiadomości Newslettera lub wysyłając stosowne żądanie na adres e-mail info@swissmiss.pl.
8. Formularz Zamówienia umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży poprzez dodanie Produktu do Koszyka i wypełnienie danych w Formularzu Zamówienia zgodnie z naszym Regulaminem. W Formularzu Zamówienia prosimy podać swoje dane osobowe oraz informacje dotyczące zamówienia, włącznie z Produktami, ilością, miejscem i sposobem dostawy oraz formą płatności. Dla Klientów niebędących konsumentami, konieczne jest również podanie nazwy firmy oraz numeru NIP, jeśli zamówienie ma być fakturowane.
9. Usługa Formularz Zamówienia jest dostępna bezpłatnie, umożliwiając zawarcie Umowy Sprzedaży bez zakładania Konta. Ma charakter jednorazowy i kończy się po złożeniu zamówienia lub wcześniejszym zakończeniu procesu zamawiania.
10. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych przez nas Usług drogą elektroniczną lub inne reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego oraz zgłoszenia naruszeń Regulaminu można składać elektronicznie pod adresem info@swissmiss.pl lub pisemnie na adres:
SWISSMISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UL. DROGA DĘBIŃSKA 5 / 3 61-555 POZNAŃ, POLSKA
11. Zalecamy podanie w treści reklamacji informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamację (imię, nazwisko oraz adres do korespondencji), co ułatwi i przyspieszy jej rozpatrzenie przez nas.
12. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres wskazany przez składającego reklamację. Jeśli dane lub informacje podane w reklamacji będą wymagały uzupełnienia, skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie.
13. Jeśli chcesz dodać Opinię po dokonaniu zakupu Produktu, możesz to zrobić w odpowiedzi na naszą prośbę, która zostanie wysłana na Twój adres e-mail. Opinie są bardzo cenne dla naszej firmy, i chcemy, abyś mógł/a się nimi podzielić. Nie ma konieczności posiadania Konta ani logowania, aby dodać Opinię.
14. Każda Opinia, Pytanie do opinii oraz Odpowiedź na pytanie do opinii, które zostaną dodane, będą oznaczone wyłącznie imieniem, opcjonalnie możesz podać informację o swoim wieku.
15. Prosimy jednak o przestrzeganie pewnych zasad przy dodawaniu Opinii:
a) Nie zamieszczaj linków do innych stron internetowych ani treści obraźliwych, wulgarnych, pornograficznych, nawołujących do nienawiści, rasizmu, ksenofobii ani konfliktów między narodami;
b) Nie zamieszczaj treści o charakterze komercyjnym ani reklamowym;
c) Nie ujawniaj danych osobowych innych osób, w szczególności ich imion i nazwisk, adresów, numerów telefonów ani adresów e-mail;
d) Nie zamieszczaj nieprawdziwych informacji, pomówień ani treści, które naruszają prawa autorskie;
e) Twoja Opinia nie może naruszać przepisów prawa ani stanowić czynu nieuczciwej konkurencji ani naruszać dobrych obyczajów ani godzić w uczucia religijne;
f) Twoja Opinia nie może wynikać z porozumienia z innymi osobami w celu manipulacji wiarygodnością naszej firmy.
16. Zastrzegamy sobie prawo do publikacji wybranych Opinii w Sklepie Internetowym. W pewnych sytuacjach, takich jak zmiana układu strony internetowej, opisu Produktów, rebrandingu lub innych okoliczności, możemy archiwizować lub usuwać starsze Opinie, które stają się nieaktualne w stosunku do naszych aktualnych Produktów.
17. Twoje Opinie mogą być publikowane nie tylko w naszym Sklepie Internetowym, ale również na innych stronach internetowych, w mediach społecznościowych i w komunikacji marketingowej dotyczącej Produktu, o którym jest mowa w Twojej Opinii.
18. Przed publikacją Opinii możemy ją zweryfikować pod kątem zgodności z naszymi wytycznymi oraz interpunkcji i ortografii. Jeśli uznajemy, że Opinia wymaga poprawek, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić proponowane zmiany przed publikacją.
3. Zasady użytkowania naszego Sklepu internetowego,
1. Jako nasz Klient, jesteś zobowiązany do:
a) Korzystania z naszego Sklepu internetowego z poszanowaniem prawa, regulaminu oraz ogólnych norm społecznych i etykiety, z uwzględnieniem szacunku dla praw autorskich, dóbr osobistych oraz własności intelektualnej naszej firmy i innych osób;
b) Wprowadzania danych zgodnych z rzeczywistością, nie wprowadzając w błąd ani nie naruszając praw osób trzecich;
c) Korzystania z usług i funkcji dostępnych w naszym Sklepie internetowym w sposób, który nie zakłóca naszej działalności ani funkcjonowania samego Sklepu internetowego;
d) Korzystania z treści dostępnych w Sklepie internetowym wyłącznie w celach osobistych.
2. Chcielibyśmy podkreślić, że niedopuszczalne jest podejmowanie działań, które mogą zakłócać funkcjonowanie naszego Sklepu internetowego lub utrudniać dostęp do niego, zarówno naszym klientom, jak i nam. Ponadto, nieakceptowalne jest umieszczanie w Sklepie internetowym lub rozsyłanie za jego pośrednictwem niezamówionej informacji handlowej.
3. Jeśli zauważymy naruszenie przez Ciebie prawa, postanowień naszego regulaminu lub zasad polityki prywatności, a także jeśli Twoje działania utrudniają pracę Sklepu internetowego lub są uciążliwe dla innych klientów, zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia lub zawieszenia Twojego dostępu do Sklepu internetowego.
4. W naszym Sklepie Internetowym mogą być organizowane promocje dotyczące wybranych produktów. Zasady tych promocji są ustalane przez nas i ogłaszane publicznie na stronie Sklepu internetowego.
5. Ogłoszenia, reklamy naszej firmy, cenniki oraz inne informacje dotyczące produktów, umieszczone na stronach naszego Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe, oraz ceny, mają charakter zaproszenia do zawarcia umowy, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
4. Procedura zawierania umowy.
1. Klient ma możliwość składania zamówień oraz zawierania umów w następujący sposób:
a) poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej naszego sklepu;
b) korzystając z opcji konta klienta [wypełniając część danych klienta] i wypełniając formularz zamówienia, zawierając tylko niezbędne informacje do sfinalizowania zamówienia.
2. Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są oryginalne, nowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Przyjmujemy zamówienia przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
4, Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 16:00, w weekendy i święta, zostaną zrealizowane w pierwszym dniu roboczym.
5. Aby złożyć zamówienie poprzez opcję opisaną w pkt 1 lit. a), Klient musi:
a) dodać produkt do koszyka,
b) poprawnie wypełnić formularz zamówienia na naszej stronie internetowej, zawierający niezbędne dane do dostawy produktu,
c) wybrać preferowany sposób płatności i dostawy,
d) zaakceptować regulamin oraz politykę prywatności i kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”.
6. Aby złożyć zamówienie poprzez opcję opisaną w pkt 1 lit. b), Klient musi:
a) dodać produkt do koszyka,
b) zalogować się na swoje konto,
c) poprawnie wypełnić formularz zamówienia dostępnego na naszej stronie internetowej,
d) wybrać preferowany sposób płatności i dostawy,
e) zaakceptować regulamin i politykę prywatności oraz kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”.
7. Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmiany zamówienia przed kliknięciem przycisku „Zamawiam i płacę” lub przed potwierdzeniem przez nas skompletowania zamówienia. Instrukcje dotyczące modyfikacji zamówienia są dostępne na naszej stronie internetowej.
8. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas potwierdzenie e-mailem, które zawiera wszystkie istotne informacje dotyczące zamówienia. To potwierdzenie stanowi umowę między nami a Tobą.
9. Czas realizacji zamówienia, wraz z dostawą, wynosi od 1 do 7 dni roboczych i jest obliczany w następujący sposób:
a) przy wyborze płatności przy odbiorze – od dnia zawarcia umowy sprzedaży;
b) przy wyborze płatności elektronicznej – od dnia zaksięgowania pełnej kwoty na naszym koncie bankowym.
10. Możesz zmieniać zamówienie lub je anulować przed potwierdzeniem przez nas skompletowania zamówienia.
11. Jeśli nie mamy dostępnych zamówionych przez Ciebie produktów, poinformujemy Cię o tym na naszej stronie internetowej lub skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio. W takiej sytuacji możesz zgodzić się na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, zrezygnować z zamówionego produktu lub z całego zamówienia.
12. Wymagane jest zaakceptowanie naszego regulaminu i polityki prywatności przez Klienta podczas składania zamówienia. Brak akceptacji tych dokumentów uniemożliwi złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym.
13. Podczas składania zamówienia musisz również podać swoje dane osobowe zaznaczone jako obowiązkowe w formularzu zamówienia oraz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępną w polityce prywatności. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia. Podanie danych osobowych oznaczonych jako nieobowiązkowe jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia zamówienia.
14. Całkowita wartość zamówienia, która obejmuje cenę produktu, podatki i koszty dostawy, jest wyświetlana na stronie formularza zamówienia podczas składania zamówienia oraz w potwierdzeniu zamówienia. Przed zatwierdzeniem zamówienia wyświetlane są wszystkie koszty, które musisz zapłacić, wraz z odpowiednimi podatkami i kosztami dostawy.
15. Podczas procesu składania zamówienia – aż do kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – masz możliwość modyfikacji zawartości koszyka, w szczególności wyboru produktu, obszaru i sposobu dostawy, sposobu płatności oraz danych w formularzu zamówienia.
16. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją obowiązku zapłaty i jest wiążące.
18. Klient, który wybrał płatność z góry, musi dokonać płatności w ciągu 7 dni od otrzymania od nas wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie. Jeśli nie dokonasz płatności w terminie 7 dni od potwierdzenia zamówienia, skontaktujemy się z Tobą w celu uregulowania płatności. Jeśli nie dostaniemy pełnej kwoty w wyznaczonym terminie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia i poinformowania Cię o tym drogą elektroniczną lub telefonicznie.
19. Klient, który wybrał płatność przy odbiorze, zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki zawierającej zamówiony produkt. Własność produktu przechodzi na Ciebie po dokonaniu zapłaty.
20. Świadczenie przez nas usług elektronicznych jest nieodpłatne.
5. Ceny naszych produktów
1. Wszystkie ceny produktów prezentowanych na naszej stronie internetowej są wyrażone w złotych polskich i zawierają wszystkie podatki, w tym podatek VAT.
2. Ceny produktów podane na naszej stronie internetowej nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zamówionego produktu są podawane w Formularzu Zamówienia podczas składania zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę produktu oraz koszty dostawy. Całkowita kwota zamówienia, włączając koszty dostawy, jest podawana Klientowi przed złożeniem zamówienia, a także potwierdzana w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie.
3. Szczegółowe informacje o cenach produktów, ich cechach i istotnych właściwościach są dostępne w opisach produktów na naszej stronie internetowej, widoczne przy każdym prezentowanym produkcie.
4. Ceny produktów podane na naszej stronie internetowej obowiązują wyłącznie przy zamawianiu za pośrednictwem naszego Formularza Zamówienia i mogą zawierać promocje lub dodatkowe rabaty, które są aktualizowane po wprowadzeniu odpowiedniego kodu rabatowego.
4. Ceny produktów podane na naszej stronie internetowej obowiązują wyłącznie przy zamawianiu za pośrednictwem naszego Formularza Zamówienia i mogą zawierać promocje lub dodatkowe rabaty, które są aktualizowane po wprowadzeniu odpowiedniego kodu rabatowego.
5. Jeśli Klient życzy sobie otrzymać fakturę VAT, prosimy o podanie numeru identyfikacyjnego podatkowego w Formularzu Zamówienia. Faktura VAT zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta
6. Sposoby płatności za nasze produkty i opłaty za ich dostawę
1. Aktualne metody płatności oferowane są przez naszą firmę SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością i dostępne są w naszym sklepie internetowym na stronie „Metody płatności”. Ponadto, informacje na ten temat znajdują się na stronie każdego z naszych produktów, dostępne w chwili składania zamówienia. Wybór dostępnych metod płatności może być uzależniony od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy lub rodzaju produktu.
2. Transakcje elektroniczne i płatności kartą są przeprowadzane za pośrednictwem upoważnionych serwisów. Oferujemy następujące opcje płatności:
a) Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki (dostępna tylko na terenie Polski), pozostałe metody płatności obsługuje spółka mElements S.A., Prosta 18 00-850 Warszawa (www.paynow.pl), zgodnie z regulaminem: https://www.paynow.pl/regulaminy, zgodnie z informacjami o bezpieczeństwie zakupów: https://www.paynow.pl/bezpieczenstwo oraz zgodnie z metodami płatności: https://www.paynow.pl/metody-platnosci.
b) Płatności elektroniczne za pośrednictwem wskazanych operatorów płatności na stronie „Metody Płatności”.
c) Płatność BLIK oraz One Click BLIK za pośrednictwem serwisu paynow.pl, dostarczanego przez spółkę mElements S.A., Prosta 18 00-850 Warszawa, co zostało opisane w punkcie a) powyżej.
d) Uproszczona płatność kartą płatniczą, dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów, pozwalająca na szybkie płatności za pomocą zarejestrowanej karty płatniczej w naszym sklepie internetowym. Tę usługę dostarcza spółka mElements S.A., Prosta 18 00-850 Warszawa (www.paynow.pl).

e) Aktualne metody płatności, w tym elektroniczne, są prezentowane w trakcie procesu składania zamówienia, przed jego finalizacją. Dodatkowe informacje na ten temat znajdziesz na stronach internetowych dostawców tych płatności, takich jak www.paynow.pl.

3. Jeśli chcesz skorzystać z uproszczonej płatności kartą płatniczą, wystarczy:
a) Dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym swissmiss.pl.
b) Wybrać płatność kartą płatniczą.
c) Kliknąć przycisk „Zapisz kartę płatniczą”, aby korzystać z tej metody płatności w przyszłości.
d) Autoryzować i uwierzytelnić płatność kartą płatniczą.
e) Od tego momentu wybrana metoda płatności zostanie zapamiętana i kolejne płatności można dokonywać jednym kliknięciem.
4. Token (wirtualny identyfikator karty) generowany jest na podstawie podanych przez Ciebie danych karty płatniczej. Przechowywanie danych dotyczących kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji kartami płatniczymi odbywa się za pośrednictwem spółki spółka mElements S.A., Prosta 18 00-850 Warszawa (www.paynow.pl), o czym wspomniano w punkcie 2 lit. a) powyżej.
5. Masz możliwość w każdym momencie zrezygnować z funkcji umożliwiającej szybkie płatności kartą płatniczą, poprzez odpowiednie ustawienia w zakładce „Moje konto” w sekcji dotyczącej płatności.
6. Reklamacje dotyczące płatności można zgłaszać, a będą one rozpatrywane zgodnie z zasadami operatorów płatności.
7. Płatność One Click BLIK to wygodna metoda płatności online, która pozwala na dokonywanie płatności w naszym sklepie internetowym SwissMiss jednym kliknięciem, bez konieczności wprowadzania wszystkich danych przy każdej transakcji. Aby skorzystać z tej opcji, musisz posiadać zweryfikowane konto i być zalogowanym w naszym sklepie internetowym swissmiss.pl. Aby dokonać płatności BLIKIEM w opcji One Click BLIK, zaznacz tę opcję przy wyborze metody płatności.
8. Kody rabatowe mają określony okres ważności, w czasie którego możesz skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z innymi kodami rabatowymi ani promocjami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
9. Jeśli wybierzesz płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki, pamiętaj, że jesteś zobowiązany dokonać płatności przy odbiorze przesyłki. Odmowa odbioru produktu, mimo wyznaczenia dodatkowego terminu, jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy sprzedaży. Masz również prawo anulować zamówienie w określonym terminie bez ponoszenia konsekwencji, co nie wpływa na Twoje prawo do odstąpienia od umowy.
7. Dostawa.
1. Dostawa odbywa się przesyłką kurierską pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkty wolne od wad.
2. Dostawa dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów wskazanych w zakładce „Metody i koszty Dostawy” w Sklepie. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Produktu.
3. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Regulamin Promocji lub Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w zakładce „Metody i koszty Dostawy” w Sklepie oraz każdorazowo w Koszyku, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
4. Na termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika.
5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.
6. Czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu i liczony jest od dnia (początek biegu terminu dostawy):
a) uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą;
b) zawarcia Umowy Sprzedaży – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem.
7. Do czasu wskazanego w pkt. 6. należy doliczyć czas doręczania Produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i jest każdorazowo prezentowany w zakładce Metody i koszty dostawy w Sklepie Internetowym.
8. Prawo odstąpienia od umowy.
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r. poz. 683 z późn. zm.) Konsument, a także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punkcie 7 i punkcie 8 poniżej.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta Konsument lub podmiot wskazany w ust 1 lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu,
b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
3. Konsument lub podmiot wskazany w ust. 1 może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia na przykład przez wysłanie na adres:
s) SWISSMISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UL. DROGA DĘBIŃSKA 5 / 3 61-555 POZNAŃ, POLSKA
b) Elektronicznie na adres korespondencji emailowej: info@swissmiss.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, lub z wykorzystaniem wzoru formularza odstąpienia od umowy zawartego jako załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeśli Klient będący Konsumentem lub podmiot wskazany w ust 1 złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot wskazany w ust 1 ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Produkt zostanie odesłany przed upływem 14- dniowego terminu na adres:
SWISSMISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UL. DROGA DĘBIŃSKA 5 / 3 61-555 POZNAŃ, POLSKA
7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu [koszty opakowania, opłatę pocztową za odesłanie przesyłki].
Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-kto ponosi koszty zwrotu oraz wysylki przesylki.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub podmiotu wskazanego w ust 1 odstąpieniu od umowy, zwróci wszystkie otrzymane od niego płatności.
9. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument lub podmiot wskazany w ust 1 chyba że podmiot ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności.
10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiotu wskazanego w ust 1 dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
12. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r., poz. 68 z późn. zm.), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi wskazanemu w ust 1 w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
f) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
g) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
9. Zasady dokonywania zakupu Pakietu i odstąpienie od umowy w części dotyczącej zakupu Pakietu.
1. W przypadku dokonywania zakupu Pakietu postanowienia § 8 stosuje się z zastrzeżeniem, że:
a) Klient dokonując rezerwacji terminu Konsultacji Żywieniowej krótszego niż 14 dni od chwili złożenia Zamówienia, Klient jest informowany, że zakup Pakietu jako usługi przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od Umowy powodować będzie utratę prawa do odstąpienia od Umowy po realizacji Konsultacji Żywieniowej, a następnie wyraża zgodę na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy,
b) Klient dokonując zakupu Pakietu wybiera termin Konsultacji Żywieniowej, realizacja Konsultacji Żywieniowej ma charakter usługi umawianej, a realizacja prawa do odstąpienia od Umowy będzie skutkować obowiązkiem zapłaty poniesionych przez Sprzedawcę uzasadnionych kosztów zgodnie z art. 35 Ustawy o prawach konsumenta, jeżeli Klient odstąpi od umowy po zgłoszeniu żądania realizacji Konsultacji żywieniowej przed upływem 14 dniowego terminu na odstąpienie od Umowy.
10. Procedura rozpatrywania reklamacji.
1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Produktu bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pomocą:
a) Listownie na adres: SWISSMISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DROGA DĘBIŃSKA 5 / 3 61-555 POZNAŃ, POLSKA
b) Elektronicznie na adres korespondencji mailowej: info@swissmiss.pl
3. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres email), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawca dowód zakupu Produktu. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt do SWISSMISS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DROGA DĘBIŃSKA 5 / 3 61-555 POZNAŃ, POLSKA.
5. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
6. Reklamacja dotycząca usług świadczonych drogą elektroniczną powinna zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres email) podany w Formularzu Zamówienia oraz adres poczty elektronicznej (adres email) lub adres do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej na adres, który jest inny niż adres poczty elektronicznej (adres email) podany podczas rejestracji Konta Klienta lub w Formularzu Zamówienia, a także preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Powyższa treść dotycząca zgłoszenia reklamacji stanowi jedynie przykład, z którego Klient nie musi korzystać, i nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielenie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
7. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www. uokik.gov.pl/sprawy indywidualne.php.
2. Klient posiadający status Konsumenta lub podmiotu wskazany w § 8 ust 1 może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidulanego sporu między Konsumentem a Sprzedawca, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów – adres strony internetowej: federacjakonsumentow.org.pl.
3. W rozwiązaniu indywidualanego sporu i skargi konsumenckiej związanych z transakcją transgraniczną pomaga także Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego konsument.gov.pl.
4. Klient będący Konsumentem lub podmiotu wskazany w § 8 ust 1 posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu:
a) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem lub podmiotem wskazanym w § 8 ust 1 a Sprzedawca przez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu,
b) uprawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
5. Inspekcja Handlowa jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Zadania Inspekcji Handlowej w zakresie prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz organizowania i prowadzenia stałych sądów polubownych wykonują właściwi miejscowo wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej. Wykaz wszystkich wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
6. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.
7. Konsument lub podmiot wskazany w § 8 ust 1 może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR ec.europa.eu/consumers/odr.
8. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny – obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
9. Sprzedawca wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami lub podmiotem wskazanym w § 8 ust 1.
12. Dane osobowe i polityka prywatności.
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca a szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych opisane są w Polityce Prywatności.
2. Informacje o plikach cookies dostępne są w Polityce Prywatności.
13. Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Formularza Zamówienia albo Formularza Zakupu zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca realizuje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1025 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2017 r., poz. 683). Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw Klientów wynikających z przepisów prawa.
3. Niniejszy Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w Sklepie Internetowym w zakładce “Regulamin”. Regulamin jest udostępniony na Stronie internetowej w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści niniejszego Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego następuje przez przesłanie Klientowi na podany adres poczty elektronicznej wymaganych prawem informacji podany.
5. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie w domenie Sprzedającego wiadomości o zmianie Regulaminu, nowej wersji Regulaminu a także poprzez wiadomość e mail.
6. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie Umowy zawarte i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia Umowy i złożenia Zamówienia przez Klienta.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 459 z późn. zm.), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r., poz. 683).
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 459 z późn. zm.), a w przypadku Klientów będących Konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r., poz. 683).
8. Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie www.swissmiss.pl (zakładka “Regulamin”) i obowiązuje w niniejszej wersji od 01.07.2023 r
9. Załącznikami do Regulaminu są:
a) Wzór formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU.

Wzór formularza odstąpienia od umowy