a) Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
b) Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w domenie sklepu internetowego swissmiss.pl umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
c) Klient – to Strona umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedawcą, w tym: Konsument, przedsiębiorca, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą lub która korzysta lub zamierza korzystać z Usługi Elektronicznej.
d) Konsument – Klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przez Konsumentów na potrzeby niniejszego Regulaminu rozumie się także osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
e) Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://www.swissmiss.pl.
f) Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma lub Konsultacja Żywieniowa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
g) Czas realizacji Zamówienia – liczba dni roboczych, w których Sprzedawca skompletuje Zamówienie złożone przez Klienta, powierzy zamówiony Produkt przewoźnikowi oraz dostarczy zamówiony Produkt za pośrednictwem przewoźnika do miejsca wskazanego przez Klienta w Formularzu Zamówienia. W przypadku Konsultacji Żywieniowej, Klient sam wybiera datę i termin realizacji Konsultacji Żywieniowej.
h) Produkt w przedsprzedaży – prezentowany w Sklepie internetowym Produkt oznaczony w Sklepie internetowym jako „przedsprzedaż” (etykietka przy prezentacji Produktu), możliwy do zarezerwowania zgodnie z Regulaminem Przedsprzedaży, który nie został jeszcze wytworzony lub nie jest dostępny w Sklepie internetowym, dostawa Produktu przedsprzedażowego odbywa się w czasie wskazanym przy prezentacji Produktu przedsprzedażowego.
i) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy w zakresie wskazanym w Formularzu Zamówienia (sposób zapłaty, sposób dostarczenia Produktu, miejsce dostarczenia Produktu oraz dane Klienta).
j) Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. dnia 10 maja 2018 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 ze zm.).
k) Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
l) Sprzedawca – SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Kapitał zakładowy 30 000,00 zł, ul. Droga Dębińska 5/3, 61-555 Poznań, Polska, NIP 7831881923, REGON: 525484900, KRS 0001040104.
m) Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
n) Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
o) Przedsprzedaż – prezentowanie przez Sklep internetowy treści stanowiące zaproszenie do składania ofert przez Klientów i odnoszące się do Produktów będących w trakcie produkcji lub których produkcja jest planowana, umożliwiające złożenie zamówienia produktu przed jego premierą w cenie specjalnej zgodnie z odrębnym Regulaminem Przedsprzedaży.
p) Umowa – umowa dotycząca sprzedaży Produktu zawierana w języku polskim, pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą.
q) Koszyk – wirtualne narzędzie, umożliwiające Klientowi agregację wybranych Produktów przed ich zakupem oraz przeliczanie ich wartości. Podczas wyboru Produktów, Klient może dowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego lub usuwanie z niego Produktów.
r) Promocja – ściśle określony w czasie rabat na wybrane Produkty, będące w ofercie Sprzedawcy i mogące być przedmiotem Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
s) Dowód zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub inny dowód, przekazany Klientowi na jego żądanie potwierdzający sprzedaż Produktu.
t) Newsletter – usługa świadczona drogą elektronicznie, którą Klient może zamówić/zasubskrybować – poprzez Stronę internetową – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści elektronicznych zawierających informacje o Sprzedawcy, Produktach, usługach świadczonych przez podmioty powiązane ze Sprzedawcą, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
u) Konto – Usługa Elektroniczna, w ramach której Sprzedawca umożliwia Klientowi założenia Konta oznaczonego indywidualną nazwą (loginem) i hasłem, którego założenie wymaga wypełnienia przez Klienta Formularza, w ramach Konta możliwe jest gromadzenie informacji o Zamówieniach składanych za jego pośrednictwem, edycja danych Klienta, udzielonych zgód marketingowych i wgląd do historii Zamówień.
v) Opinia – dodana przez Klienta treść, w odpowiedzi na prośbę Sprzedawcy o wyrażenie opinii o Produkcie, po dokonaniu zakupu Produktu.