Darmowa dostawa już od 1 sztuki

Polityka prywatności

1. Ogólne postanowienia.
Administratorem oraz właścicielem serwisu SwissMiss.pl jest SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Droga Debińska 5/3, 61-555 Poznań, NIP: 7831881923, REGON: 525484900, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001040104, o kapitale zakładowym wynoszącym 30 000,00 zł.
a) Niniejsza polityka prywatności zawiera informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, które możesz nam udostępnić podczas korzystania z naszego serwisu internetowego oraz wykorzystywania plików cookies na naszej stronie internetowej.
b) Polityka prywatności ma charakter informacyjny i nie stanowi umowy ani regulaminu.
c) Wszelkie słowa, wyrażenia i skróty używane w tej polityce, rozpoczynające się wielką literą (np. „Administrator”, „Dane osobowe”, „Plik cookies”), należy rozumieć zgodnie z ich definicjami zawartymi w naszym regulaminie dostępnym na naszej stronie internetowej.
d) Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania konkretnych danych osobowych są udostępniane w treści klauzuli informacyjnej w widocznym i łatwo dostępnym miejscu, podczas zbierania tych danych. Informacje te obejmują cel i podstawę prawna przetwarzania danych osobowych, okres przechowywania oraz odbiorców, którym dane są przekazywane.
e) Administrator oraz wszyscy współpracujący podmioty, podwykonawcy i inne strony trzecie zapewniają odpowiednie środki bezpieczeństwa w celu ochrony przetwarzanych danych osobowych.
f) Administrator systematycznie ocenia ryzyko i podejmuje działania zapewniające bezpieczeństwo przetwarzania danych, ograniczając dostęp do danych tylko do upoważnionych osób i tylko w zakresie niezbędnym do wykonywania ich obowiązków.
2. Administrator Danych Osobowych i dane kontaktowe.
Administrator Danych Osobowych i dane kontaktowe:
a) Jeśli chodzi o dane osobowe zbierane w ramach naszej działalności, w tym z wykorzystaniem plików cookies lub podobnych technologii, uzyskanych w oparciu o aktywność użytkownika w Internecie,
b) Jeśli chodzi o komunikację z naszymi klientami poprzez różne kanały, takie jak centrum obsługi telefonicznej,
to administratorem tych danych jesteśmy my, czyli SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, z siedzibą pod adresem ul. Droga Dębińska 5/3, 61-555 Poznań, Polska, NIP: 7831881923, REGON: 525484900, KRS: 0001040104, o kapitale zakładowym w wysokości 30 000,00 zł.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, możesz się z nami skontaktować:
a) Tradycyjnie pod adresem ul. Droga Dębińska 5/3, 61-555 Poznań
b) Mailowo: info@swissmiss.pl
Jeśli:
a) Chciałbyś/chciałabyś skontaktować się z nami w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych,
b) Masz pytania dotyczące danych lub uwagi odnośnie naszej polityki prywatności,
c) Chciałbyś/miałabyś skorzystać z przysługujących Ci praw związanych z danymi osobowymi przetwarzanymi przez nas jako ich administratora, możesz się z nami skontaktować pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną, korzystając z danych kontaktowych podanych powyżej.
3. Jakie dane osobowe są przez nas przetwarzane.
1. Dane osobowe – oznaczają informacje, które identyfikują lub mogą identyfikować konkretną osobę. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest ta, którą można zidentyfikować bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności za pomocą identyfikatorów takich jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane lokalizacyjne, identyfikator internetowy lub inne czynniki określające fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość tej osoby. Do danych osobowych zalicza się informacje takie jak adres IP, sposób komunikacji, imię i nazwisko, adres, adres email, numer telefonu.
2. Przetwarzamy dane osobowe:
a) Klientów naszego sklepu internetowego, w tym tych, którzy posiadają konto.
b) Naszych klientów.
c) Kontrahentów.
d) Subskrybentów naszego newslettera.
e) Osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej.
f) Osób, które skontaktowały się z nami, a także tych, którzy udostępnili nam swoje dane osobowe za pośrednictwem innych kanałów komunikacji, takich jak strony internetowe https://www.twitter.com/ oraz https://www.linkedin.com (w tym aplikacje mobilne), których zasady działania opierają się na regulacjach udostępnionych głównie pod adresem https://www.twitter.com/legal/terms, dostarczane przez odpowiednio firmę Twitter Inc. lub Twitter International Company (dalej zwane „serwisem Twitter”). Zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych przez serwis Twitter i LinkedIn dostępne są na stronach internetowych: https://www.twitter.com/policy oraz https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy. Pragniemy zaznaczyć, że nie mamy wpływu na treść regulacji prawnych serwisu Twitter, zwłaszcza w odniesieniu do danych osobowych.
4. Zakres, cel i podstawa prawna oraz okres przetwarzania zebranych danych.
1. Przetwarzanie danych osobowych przez naszego administratora ma na celu umożliwienie korzystania z naszego sklepu internetowego. Poniżej przedstawiamy cele, podstawy prawne i okres przetwarzania danych:
a) Dostarczanie i wyświetlanie treści w sklepie internetowym, w tym dane osobowe w postaci adresu IP oraz plików cookies. Dane te są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, z uwagi na nasz prawnie uzasadniony interes w prowadzeniu sklepu internetowego.
b) Świadczenie usługi konta, które obejmuje dane osobowe takie jak adres email, hasło, adres IP oraz pliki cookies. Dane te przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, nie dłużej niż przez okres świadczenia usługi konta.
c) Zawieranie umowy za pośrednictwem sklepu internetowego, gdzie przetwarzamy dane osobowe takie jak adres IP, pliki cookies, adres email, imię i nazwisko, dane adresowe (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym, kraj), dane do wystawienia faktury, dane o płatnościach, numer telefonu kontaktowego, nr zamówienia lub inne dane podane przez usługodawcę w serwisie lub w trakcie kontaktu z klientem. Dane te przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, przez okres nie dłuższy niż 6 lat.
d) Wypełnianie zobowiązań administratora jako sprzedawcy i usługodawcy, obejmujące imię, nazwisko, dane o zamówieniu, dane o płatności, e mail, telefon, adres ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym, kraj, nr rachunku bankowego, dane do wystawienia faktury lub innego dokumentu np. NIP, PESEL. Dane te przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO, w szczególności w zakresie obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego, przez okres wynoszący 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany z umową zawartą z administratorem.
e) Przesyłanie przez administratora na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej zamówionego newslettera oraz informacji handlowych na wskazane kanały komunikacji [email, sms, telefon]. Dane kontaktowe takie jak adres email, numer telefonu, dane o zamówieniach, imię, nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres IP, pliki cookies, dane o zamówieniach i dane wynikowe przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, nie dłużej niż przez okres 5 lat.
f) Cele statystyczne i analityczne, a także dostosowywanie strony do preferencji użytkownika, na podstawie zgody art. 6 ust. 1 lit a) RODO. Dane osobowe przetwarzane są z wykorzystaniem narzędzi i plików cookie opisanych w niniejszej polityce prywatności, przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy.
g) Realizacja prawnie uzasadnionego interesu administratora danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, obejmuje:
• Realizację obowiązków reklamacyjnych dotyczących sklepu internetowego, rozpatrywanie reklamacji dotyczących produktów.
• Prowadzenie i funkcjonowanie sklepu internetowego, zapewnianie bezpieczeństwa korzystania z niego, ujawnianie nadużyć, analizy, statystyki, realizację ankiet, badanie satysfakcji.
• Przygotowanie i prezentowanie reklam dostosowanych do zainteresowań i potrzeb osób, których dane osobowe dotyczą, oraz ofert i otrzymywanie informacji handlowej, w szczególności przesyłanie przez administratora na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej zamówionego newslettera.
• Ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, a także archiwizacja danych. Dane w tym celu będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 lat.
2. Aktywność użytkownika w sklepie internetowym, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (chronologiczny zapis elektronicznych danych zawierający informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących sklepu internetowego służącego do świadczenia usług elektronicznych przez administratora). Informacje zebrane w logach przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, głównie w celach związanych z prowadzeniem sklepu internetowego, przetwarzaniem serwisowym, technicznym, analitycznym, statystycznym i w celu zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego.
3. W pozostałych przypadkach, dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do celów przetwarzania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, chyba że istnieje konieczność przechowywania danych na dłuższy okres, na przykład w celu wykorzystania ich w postępowaniach sądowych, w których stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub dla celów archiwizacyjnych.
4. Po zakończeniu okresu przechowywania danych i braku innych podstaw prawnych do ich przetwarzania, dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.
5. Odbiorcy.
1. Przekazanie danych przez naszą firmę nie ma miejsca w każdym przypadku i nie dotyczy wszystkich wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców. Udostępniamy dane wyłącznie wtedy, gdy jest to konieczne do osiągnięcia określonego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
2. W związku z naszą działalnością, dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, które wspierają naszą firmę, w tym zwłaszcza:
a) dostawcom odpowiedzialnym za obsługę naszych systemów informatycznych (wsparcie IT w zakresie obsługi platformy internetowej, hosting poczty elektronicznej, usługi serwisowe, serwery),
b) instytucjom finansowym, takim jak banki i operatorzy płatności, którzy obsługują płatności elektroniczne lub karty płatnicze – w przypadku klientów, którzy korzystają z naszej platformy internetowej do dokonywania płatności elektronicznych lub kartami płatniczymi,
c) agencjom marketingowym oraz dostawcom systemów IT, które wspomagają nas w zakresie działań marketingowych,
d) dostawcom usług księgowych, prawnych i doradczych, którzy zapewniają naszej firmie wsparcie w zakresie księgowości, prawa lub doradztwa (w szczególności biura księgowe, kancelarie prawne i firmy doradcze).
3. Odbiorcami danych mogą również być dostawcy wtyczek społecznościowych, skryptów oraz innych narzędzi umożliwiających przeglądarkom użytkowników pobieranie treści od dostawców tych wtyczek. Mogą one przekazywać dane osobowe użytkowników, w tym również Facebook Ireland Ltd. – korzystamy z wtyczek społecznościowych serwisu Facebook i Instagram na naszej platformie internetowej, co może skutkować gromadzeniem i udostępnianiem danych osobowych użytkowników korzystających z naszej platformy do Facebook Ireland Ltd. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland) zgodnie z zasadami prywatności dostępnymi tutaj: https://www.facebook.com/about/privacy/. Te dane obejmują informacje o działaniach na naszej platformie, takie jak informacje o urządzeniach, odwiedzanych stronach, zakupach, wyświetlanych reklamach i sposobie korzystania z naszych usług, niezależnie od tego, czy użytkownik ma konto na Facebooku i czy jest zalogowany.
4. Odbiorcami danych mogą być również organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne, na przykład w przypadku zgłoszenia oszustwa – właściwe organy wymiaru sprawiedliwości, a także w zakresie i w celach wynikających z przepisów prawa, takich jak prowadzenie postępowań kontrolnych u naszej firmy oraz działania związane z przeciwdziałaniem praniu brudnych pieniędzy.
6. Przekazywanie Danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
W przypadku, gdy SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością przekazuje dane osobowe do państwa trzeciego, postępuje zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) jest możliwe tylko w przypadku spełnienia warunków określonych w art. 46, art. 47 lub art. 49 RODO. SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością dokonuje przekazu danych osobowych poza EOG wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne i zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych. To osiąga między innymi poprzez:
a) Współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja przez Komisję Europejską.
b) Stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską.
c) Przestrzeganie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania, zapewniając transparentność i zgodność z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
7. Personalizacja Treści i Marketing.
W trosce o dostarczanie wartościowych informacji i ofert naszym Klientom, SwissMiss Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością przetwarza dane osobowe w sposób zautomatyzowany, w tym dokonuje personalizacji treści i marketingu. Naszym celem jest lepsze dostosowanie przekazu informacyjnego oraz ofert marketingowych dotyczących naszej firmy, produktów i usług, a także powiązanych podmiotów [link]. Dążymy do tego, aby nasze materiały promocyjne, informacyjne oraz marketingowe były atrakcyjne dla naszych Klientów. W ramach dostosowania informacji marketingowych do indywidualnych preferencji i zainteresowań Klientów, wykorzystujemy informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej, takie jak częstotliwość odwiedzin, historię zamówień, działania w naszych kanałach sprzedaży (np. adresy IP, pliki cookie, preferowane metody zakupów) oraz informacje o zainteresowaniach naszymi ofertami, newsletterem lub asortymentem. Dodatkowo, uwzględniamy dane socjodemograficzne, takie jak płeć, wiek i lokalizacja. Naszym celem jest zapewnienie spersonalizowanego doświadczenia zakupowego oraz dostarczanie informacji i ofert, które odpowiadają Twoim potrzebom. Wszystkie działania związane z personalizacją treści opierają się na zautomatyzowanych systemach informatycznych i służą analizie oczekiwań Klientów oraz doskonaleniu naszych działań, nie mając istotnego wpływu na Twoje decyzje.
8. Dobrowolność podania danych osobowych.
Podanie danych osobowych w serwisie jest dobrowolne, ale konieczne dla realizowania jednego lub większej ilości celów przetwarzania danych osobowych wskazanych w § 4 ust 1 powyżej, których administrator nie będzie mógł zrealizować w przypadku niepodania danych osobowych.
9. Prawa podmiotu danych związane z ochroną danych osobowych.
1. W przypadku dochodzenia państwa praw, prosimy o kierowanie korespondencji na dane podane w § 2 polityki. Prosimy jednocześnie o przesłanie wszelkich niezbędnych informacji, które pozwolą nam na jednoznaczną identyfikację tożsamości podmiotu realizującego prawa.
2. Każdy podmiot, którego dane administrator przetwarza ma prawo:
a) dostępu do treści danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii,
b) żądania sprostowania,
c) usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) prawo do przenoszenia danych osobowych do innego administratora, jeżeli przetwarzanie oparte jest o umowę [art. 6 ust 1 lit b) RODO] albo o zgodę [art. 6 ust. 1 lit. a) RODO],
f) prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych, w szczególności wobec marketingu bezpośredniego opartego na moc art. 6 ust 1 lit f) RODO. Prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych dla celów opartych na art. 6 ust 1 lit f) RODO z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
g) prawo wniesienia skargi do prezesa urzędu ochrony danych osobowych,
h) cofnięcia zgody, co może nastąpić w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonane przed jej wycofaniem. Zgody mogą zostać przez nich w każdej chwili odwołane, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
3. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych następuje z naruszeniem obowiązujących przepisów, każdemu podmiotowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W tym celu, mogą się państwo zwrócić do urzędu ochrony danych osobowych, który jest właściwy ze względu na państwa miejsce zamieszkania. Mogą się państwo zwrócić również do urzędu ochrony danych osobowych, który jest właściwy miejscowo dla naszej firmy. Dane kontaktowe znajdą państwo poniżej: urząd ochrony danych osobowych, ul. Stawki 2 00 193 warszawa, kancelaria@uodo.gov.pl
10. Pliki cookies oraz podobna technologia
1. Administratora za pomocą plików cookies (lub o funkcjonalności zbliżonej do cookies) zbiera informacje o każdej osobie odwiedzającej sklep internetowy. Serwis korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczka), a poniżej przedstawia się szczegółowe informacje w tym zakresie. Uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem cookies jest możliwe na podstawie wyrażenia przez użytkownika zgody. Standardowo przeglądarki internetowe lub inne oprogramowania zainstalowane na komputerze bądź innym urządzeniu podłączonym do sieci domyślnie zezwalają na umieszczanie plików cookies na takim urządzeniu
2. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu użytkownika przeglądającego serwis. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin użytkownika w serwisie i dokonywanych przez niego czynności. Stosowane przez administratora cookies są bezpieczne dla urządzenia użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez użytkownika i dostosować serwis indywidualnie każdemu użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz przypisaną wartość.
3. Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki cookies wykorzystywane w tym celu obejmują:
a) pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez użytkownika (identyfikator sesji) na czas trwania sesji;
b) sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies odtwarzacza flash), na czas trwania sesji;
c) trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu użytkownika na czas trwania sesji lub nieco dłużej.
4. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. w przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
5. Pliki cookies są przechowywane w celach inne niż niezbędne w tym w celach marketingowych na podstawie zgody użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). te pliki cookies są zatem aktywowane tylko wtedy, gdy użytkownik wyrazi zgodę na przechowywanie, wyrażając zgodę w okienku plików cookies w serwisie internetowym. Ustawienie wybrane podczas pierwszej wizyty w odpowiedzi na powiadomienie (okienko) o pliku cookies zostanie zapisane. Wybrane ustawienia można w dowolnym momencie uregulować w ustawieniach prywatności.
5. Administrator wykorzystuje cookies administratora w następujących celach:
a) konfiguracji serwisu i realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności sklepu internetowego – rozpoznania urządzenia i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb; zapamiętania danych potrzebnych do korzystania ze sklepu internetowego,
b) analiz i badań oraz audytu oglądalności – tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy sklepu internetowego korzystają z niego, co umożliwia ulepszanie struktury i zawartości, funkcjonalności sklepu internetowego,
c) zapewnienia bezpieczeństwa sklepu internetowego.
6. Podstawą przetwarzania tak uzyskanych danych jest uzasadniony interes administratora, jakim jest potrzeba zapewnienia najwyższej jakości treści prezentowanych przez administratora poprzez ich dostosowanie do preferencji użytkowników oraz marketing – w tym bezpośredni – produktów i usług administratora lub jego partnerów, przy czym w takim wypadku partnerzy nie biorą udziału w przetwarzaniu danych klienta. W zakresie w jakim również partnerzy administratora dostarczający narzędzia wspierające funkcjonowanie sklepu internetowego mogą mieć bezpośredni dostęp do tych informacji – podstawą prawną takiego przetwarzania jest wyrażona przez klienta dobrowolna zgoda.
7. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu cookies na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Użytkownik ponadto może sprzeciwić się działaniom administratora podejmowanym w celu opisanym powyżej. W przypadku wyrażenia zgody, w tym na prezentowanie, tworzenie, przyznanie i realizację dedykowanych reklam, ofert lub promocji (rabatów) dostosowanych do jej preferencji, może ona zostać w dowolnym momencie wycofana – nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
8. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
9. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej serwisu.
10. Każdy użytkownik serwisów powinien dbać o bezpieczeństwo swoich urządzeń, które służą dostępowi do sieci internet. Takie urządzenie powinno posiadać program antywirusowy z aktualną bazą definicji wirusów, aktualną i bezpieczną wersję przeglądarki internetowej oraz włączoną zaporę sieciową (ang. firewall). Użytkownik powinien ponadto cyklicznie sprawdzać, czy system operacyjny i programy zainstalowane na nim posiadają najnowsze aktualizacje, ponieważ w atakach wykorzystywane są błędy wykryte w zainstalowanym oprogramowaniu. Producenci programów starają się eliminować takie zagrożenia za pomocą aktualizacji.
11. Wykorzystanie plików cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych w celach marketingowych lub innych niż niezbędne do wyświetlania strony internetowej, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu użytkownika, wymaga uzyskania zgody użytkownika. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana. Zezwolenie nie jest wymagane jedynie w przypadku plików cookies, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści). Usunięcie lub zablokowanie zapisywania plików cookies oraz wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies możliwe jest za pośrednictwem ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami:
• Google Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
• Mozilla Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
• Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl pl/help/17442/windows internetexplorer delete manage cookies
• Opera: http://help.opera.com/windows/12.10/pl/cookies.html
• Safari: https://support.apple.com/kb/ph5042?locale=en gb
12. Dane z plików cookies będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu. Administrator może usunąć dane osobowe, jeśli przez 3 lata nie zostaną one wykorzystane do celów marketingowych chyba, że przepisy prawa będą zobowiązywać administratora do dłuższego przetwarzania danych osobowych.
13. Administrator stosuje różne rozwiązania i narzędzia wykorzystywane dla celów analitycznych i marketingowych.
14. Współpracujemy tylko z partnerami przetwarzającymi, którzy są w stanie zapewnić odpowiedni poziom ochrony twoich danych osobowych. Ujawniamy twoje dane osobowe stronom trzecim lub urzędnikom publicznym, gdy jesteśmy do tego prawnie zobowiązani. Możemy ujawnić twoje dane osobowe stronom trzecim, jeśli wyraziłeś na to zgodę lub istnieją ku temu inne podstawy prawne. Facebook Ads Facebook Ads to system reklamowy w ramach serwisu Facebook i dostarczane jest przez Facebook, Inc., 1602 s. California ave. Palo Alto, CA 94304, USA., którego używamy do wyświetlania reklam użytkownikom Facebook w ramach których serwis korzysta z tzw. kodów remarketingowych. Kody wykorzystywane są w celu dopasowania zindywidualizowanych reklam do poszczególnych klientów, a następnie ich wyświetlenia w sieci reklamowej danego dostawcy (Google, Facebook). Sieci te obejmują zarówno witryny dostawców, jak również ich partnerów handlowych. Szczegółowe informacje w tym zakresie dostępna są na witrynach dostawców, w tym:
• Google:https://policies.google.com/technologies/types?hl=pl
• Facebook:https://www.facebook.com/policy/cookies/
Używamy go do prowadzenia remarketingu i kampanii reklamowych w sieci reklamowej Facebooka, w celu tworzenia raportów skuteczności kampanii i śledzenia konwersji. Facebook Ads gromadzi dane behawioralne na temat użytkowników w oparciu o pliki cookie i zachowuje dane w swoich centrach danych, w tym w Lulea, w Szwecji w unii europejskiej. informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe – nie pozwalają nam na twoją identyfikację. możemy jedynie podejrzeć, jakie działania zostały przez ciebie podjęte w ramach naszej strony. informujemy cię jednak, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o tobie zebranymi w ramach korzystania przez ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie: https://www.facebook.com/ads/settings. Więcej informacji na ten temat znajdziesz bezpośrednio tam: https://www.facebook.com/privacy/explanation Google Analytics Dostarczane jest przez Google LLC, 1600 Ampitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane przez spółkę Google w celu analizy sposobu korzystania z sklepu internetowego przez użytkownika, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania serwisu. Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners . Możesz zapobiec rejestrowaniu zgromadzonych danych przez pliki cookies na naszej i innych stronach, które wykorzystują ga, poprzez instalację odpowiedniej wtyczki do przeglądarki: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout Natomiast szczegółowo przetwarzanie danych w ramach GA opisane zostało przez Google: https://support.google.com/analytics/answer/6004245. Google Tag Manager Korzystamy z narzędzia Google Tag Manager firmy Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA). Narzędzie to pozwala nam zarządzać skryptami na stronie internetowej sklepu internetowego np. skrypty śledzenia konwersji z systemów reklamowych takich jak Google Ads, skrypty związane ze zgodami udzielonymi przez użytkownika, śledzące zachowanie użytkownika przez narzędzia analityczne takie jak Google Analytics. Narzędzie Google Tag Manager jest stosowane do zarządzania tagami (znacznikami) strony internetowej za pośrednictwem interfejsu. Stosowanie Google Tag Manager nie wiąże się z zapisywaniem plików cookie ani gromadzeniem danych osobowych. Narzędzie to umożliwia działanie innych tagów, które w pewnych okolicznościach mogą gromadzić dane. Google Tag Manager nie korzysta z tych danych. Jeśli na poziomie domeny lub plików cookie została dezaktywowana opcja zapisywania, będzie to obowiązywać w odniesieniu do wszystkich tagów trackingowych, zaimplementowanych za pośrednictwem Google Tag Manager. Jednak pozyskane w ten sposób dane są uogólnione – zagregowane dane dotyczące uruchamiania tych skryptów, bez możliwości identyfikacji konkretnego użytkownika. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl Google Ads Usługa Google Adwords remarketing stanowi ofertę Google LLC (www.google.com). Z pomocą Google Adwords promujemy naszą stronę internetową w wynikach wyszukiwania oraz na stronach osób trzecich. W tym celu przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w urządzeniu każdego odwiedzającego tzw. plik remarketing cookie firmy Google, który z pomocą pseudonimowego identyfikatora (id) oraz na podstawie odwiedzanych przez państwa stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na zainteresowaniach. Dalsze przetwarzanie danych ma miejsce tylko wtedy, gdy wyrazili państwo zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania i użycia aplikacji z państwa kontem oraz wykorzystanie informacji z państwa konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. Jeśli w takim przypadku będziecie państwo zalogowani podczas wizyty na naszej stronie internetowej w serwisie Google, Google wykorzysta państwa dane razem z danymi Google Analytics w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo państwa dane osobowe z danymi Google Analytics, aby utworzyć grupy docelowe. – narzędzie to mierzy skuteczność kampanii reklamowych realizowanych przez administratora, pozwalając na analitykę takich danych jak np. słowa kluczowe czy liczba unikalnych użytkowników. Informacje na temat przetwarzania danych przez Google w zakresie powyższej usługi dostępne są pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl Inne wtyczki portali społecznościowych Na stronie używane są wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez serwisy takie jak: Facebook, Instagram oraz Pinterest. Wyświetlając naszą stronę internetową, która zawiera taką wtyczkę, twoja przeglądarka nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów serwisów społecznościowych (usługodawców). Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do twojej przeglądarki i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że twoja przeglądarka wyświetliła naszą stronę, nawet jeśli nie posiadasz profilu u danego usługodawcy ani nie jesteś u niego akurat zalogowany. Taka informacja wraz z twoim numerem IP jest przez twoją przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana. Jeśli natomiast zalogowałeś się do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do twojego profilu w danym serwisie społecznościowym. Jeśli użyjesz danej wtyczki, by udostępnić materiał, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako twoje kontakty. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystywania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę twojej prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych usługodawców.
• Facebook – https://www.facebook.com/legal/fb_work_privacy
• Pinterest – https://policy.pinterest.com/pl/privacy policy
Jeżeli nie życzysz sobie, by serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie bezpośrednio twojemu profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na naszej stronie musisz wylogować się z tego serwisu. Możesz również zastosować rozszerzenia do przeglądarki blokujące skrypty – wtedy uniemożliwisz ładowanie się tych wtyczek. HubSpot HubSpot Analytics (HubSpot, Inc.) HubSpot Analytics to usługa analityczna świadczona przez HubSpot, Inc. Gromadzone dane osobowe: pliki cookie i dane dotyczące użytkowania. Hubspot CRM to usługa zarządzania bazą danych użytkowników świadczona przez HubSpot, Inc. Gromadzone dane osobowe: adres e mail, numer telefonu oraz różne rodzaje danych określone w polityce prywatności usługi. HubSpot to narzędzie online do marketing przychodzącego (tzw. inbound marketing) i sprzedaży, z której korzystamy w marketingu mailowym, automatyzacji marketingu, personalizacji stron internetowych i integracji danych CRM o potencjalnych klientach z ich danymi behawioralnymi. HubSpot gromadzi historię przeglądania (tylko z naszej strony) oraz dane osobowe użytkownika pozyskane za pośrednictwem formularzy. korzystanie z narzędzia HubSpot wiąże się z wykorzystaniem dodatkowych plików cookies. Szczegółowy zakres oraz sposób działania poszczególnych cookies został opisany na stronie HubSpot: https://knowledge.hubspot.com/reports/what cookies does hubspot set in a visitor s browser produkty HubSpot są hostowane w amerykańskich centrach danych, a HubSpot przechowuje dane użytkowników przez 12 miesięcy. (cel przetwarzania danych: analityka, śledzenie konwersji na podstawie zgody, podstawa prawna: art. 6(1)(a) RODO). Narzędzie HubSpot monitoruje użytkowników za pomocą plików cookie przeglądarki, co oznacza, że: aktywność użytkownika jest monitorowana anonimowo. Jeżeli użytkownik przekaże swoje dane w jednym z formularzy, to HubSpot skojarzy jego poprzednie odsłony poszczególnych podstron na podstawie śledzącego pliku cookie. Istnieje możliwość usunięcia plików cookies, co oznacza że użytkownik będzie w takiej sytuacji traktowany jako nowy użytkownik i zostanie mu przypisany nowy plik cookie. HubSpot przypisze wyświetlenia strony do użytkownika, jeśli użytkownik kliknie łącze w wiadomości e mail, która kieruje do strony z zainstalowanym kodem śledzenia HubSpot. Więcej szczegółów znajduje się na stronie: https://knowledge.hubspot.com/account/how does hubspot track visitors Vimeo Na naszej stronie internetowej można oglądać filmy przesłane do Vimeo (Vimeo Inc., 555 West 18th street, Nowy Jork, NY 10011, USA („Vimeo”). Jeśli odwiedzasz jedną z naszych stron z wtyczką Vimeo, nawiązywane jest połączenie z serwerami Vimeo. Serwer Vimeo jest informowany o tym, które z naszych stron odwiedziłeś. Ponadto Vimeo otrzyma twój adres IP. Dotyczy to również sytuacji, gdy nie jesteś zalogowany na koncie Vimeo podczas odwiedzania naszej strony internetowej lub nie masz konta Vimeo. Informacje są przesyłane na serwer Vimeo w USA. Jeśli jesteś zalogowany na swoim koncie Vimeo, Vimeo umożliwia powiązanie zachowań związanych z przeglądaniem bezpośrednio z twoim osobistym profilem. Możesz temu zapobiec, wylogowując się z konta Vimeo przed odwiedzeniem naszej strony internetowej. Aby uzyskać więcej informacji na temat postępowania z danymi użytkownika, zapoznaj się z polityką prywatności Vimeo pod adresem https://vimeo.com/privacy Akamai Nasza strona korzysta z usług dostarczania, bezpieczeństwa i analizy świadczonych przez Akamai Technologies, Inc., Cambridge, MA, USA („Akamai”). Korzystamy z usług Akamai, aby przyspieszyć działanie naszej strony i ją chronić. Usługi te wykorzystują pliki cookie, pliki tekstowe, sygnały nawigacyjne w sieci web i interfejsy przeglądarki, które tworzą pliki dziennika umożliwiające firmie Akamai:(i) szybkie, niezawodne i bezpieczne udostępnianie witryny internetowej, (ii) wykonywanie analiz działania witryny i wynikającego z niego doświadczenia użytkownika, (iii) przeprowadzanie analiz bezpieczeństwa, (iv) zapobieganie dostępowi do witryny internetowej przez osoby nieupoważnione oraz (v) tworzenie raportów o działaniach z punktów (i)-(iv) dla klientów. Generowane w ten sposób pliki dziennika mogą zawierać dane osobowe (w postaci adresów IP, działań podejmowanych na witrynie internetowej oraz oceny korzystania z witryny przez użytkownika). Akamai może przesyłać te dane osobowe (z plików dziennika, np. adresy IP) na swoje serwery, przechowywać je oraz przetwarzać. Większość serwerów Akamai znajduje się w stanach zjednoczonych. Akamai zapewnia, że przekazywanie danych osobowych obywateli UE poza europejski obszar gospodarczy spełnia wymogi stosownych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. W tym celu Akamai wdrożyła uznane prawnie mechanizmy dot. danych, np. tzw. standardowe klauzule umowne UE. Akamai nie będzie wykorzystywać tych danych do identyfikacji ani profilowania osób fizycznych. Więcej informacji o warunkach użytkowania w zakresie przetwarzania danych osobowych przez Akamai oraz wytyczne Akamai dot. ochrony danych osobowych można znaleźć pod adresem https://www.akamai.com/uk/en/privacy policies. Hotjar Nasza storna korzysta z rozwiązań dostarczanych przez Hotjar ltd. Hotjar pozwala na analizowanie zachowań dzięki usługom, takim jak: nagrywanie ruchów użytkownika na stronie, ścieżki konwersji, ankiety i badania opinii użytkowników oraz formularze online, heatmapy. Hotjar kompletuje informacje o sposobie korzystania użytkowników z witryny i są generowane za pomocą kodu śledzącego oraz plików cookies, a następnie są one przesyłane i przechowywane na serwerach Hotjar. Kod śledzący Hotjar może zbierać poniższe informacje: Przy pomocy urządzenia oraz przeglądarki użytkownika Hotjar może zbierać poniższe dane:
a) adres ip urządzenia (zakodowany w sposób uniemożliwiającym identyfikację użytkownika),
b) adres email oraz imię i nazwisko użytkownika,
c) rodzaj urządzenia wraz z jego parametrami oraz rodzaj przeglądarki,
d) lokalizacja (tylko nazwa kraju z którego nastąpiło połączenie),
15. Zbierane informacje wykorzystujemy w celu analizowania i rozwoju naszej strony oraz usług w ramach nich dostępnych. Pliki cookies wykorzystywane przez Hotjar mają zróżnicowany czas trwania; niektóre wygasają po 365 dniach, niektóre zaraz po zakończeniu sesji. Jeśli nie wyrażasz zgody na powyższe działania, przejdź do strony: https://www.hotjar.com/opt out
11. Zmiany polityki prywatności
1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. W przypadku aktualizacji polityki użytkownik zostanie o tym powiadomiony poprzez wyświetlenie informacji lub poprzez wysłanie użytkownikowi wiadomości e mail. W niektórych przypadkach użytkownik może być powiadomiony z wyprzedzeniem o aktualizacji polityki, zaś fakt korzystania z usług sklepu internetowego będzie oznaczał akceptację zaktualizowanej wersji polityki.
2. Użytkownik, który nie akceptuje warunków świadczenia usług w sklepie internetowym po wejściu w życie nowszej wersji polityki, może zaprzestać korzystania z usług sklepu internetowego.